Elämä on Reuhu-Pekka. Sanna Halmeen näyttely Martin Kulttuuriolohuoneella 5. – 30.9. 2017

Tässä Sanna Halmeen pari sanaa näyttelystä:

Tämän vuoden alussa aloitin tauon jälkeen taas vimmatun maalaamisen. Olin kaivannut värejä. Olin kaivannut sotkua ja arvaamatonta jälkeä. Kohtalon yllätykselliset käänteet olivat heitelleet minua kuin pingispalloa, ja tahdoin työstää sitä kokemusta.

Olin pingispallon roolissa rähjääntynyt ja väsynyt. Oli koottava itsensä ja ajatuksensa. Elämä oli näyttäytynyt niin monin kasvoin, etten voinut tehdä kuin seuraavan johtopäätöksen: elämä on rajusti remuava hahmo, oikea Reuhu-Pekka. Se kun heittelee päätään ja kehoaan sinne tänne, joku saa aina osuman. Joku onnenpotkun, joku mustelman.

Tähän näyttelyyn olen tuonut uudempien teosten lisäksi muutamia suosikkejani parin vuoden takaa. Niissäkin huidotaan ja käytetään käsiä. Tärkeintä on kurottautuminen normaalin taakse.

Nettisivusto:

https://sannahalmeart.wordpress.com/

Elämä on Reuhu-Pekka, 105 x 120 cm

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s